Valentine

Igår började jag skoldagen med att säga "vad är det här för påhitt? jag hatar alla hjärtans dag". Men efter att jag fick sluta direkt efter lunch, tittat på tv och bäddat ner mig under min mysigaste filt, hunnit plugga för att sedan halv tio på kvällen överraska min bästis med american pancakes, levande ljus och mysig musik på, insåg jag att jag gillar alla hjärtans dag. Det är en bra dag, man ska vara snäll och älska varandra varje dag, men det var något speciellt med alla hjärtans dag igår. Allting var bara så fantastiskt bra. Hela tiden.

Ikväll ska jag bara vara med mig själv och titta på GG. Andas och njuta utav livet.
Lyssna på den här förresten
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback