sen i fredags

I fredags hade jag en så underbar morgon, jag låg och drog mig i sängen till tv:n i närmare en timme. Jag fasade över att behöva lämna min favorit plats för att behöva möta det här ---->
Jag drog på mig min päls, virade halsduken ett extra varv och tog mig ut i kylan, till skolan. Där hade jag en idrottslektion och fick sen åka hem.
Jag hängde med Olivia och Emilia under fredagskvällen och natten till lördag. På morgonkvisten blev det fifa (jag vann) och fortsatt prat. Det finns nog ingenting bättre än att umgås med dessa töser, love love love

Runt mitt på dagen åkte jag och Olivia hem till henne. Svennis blev jätte glad över att se oss. Väl hemma hos Olivia gjorde vi ingenting, vi softade, pms:ade och tog sedan ett bad och en dusch, båda två tillsammans.
Spara vatten, duscha tillsammans.

Det var fortfarande jätte kallt ute, men det är så fint när det är snö och solen lyser. Det ser ut som att hela världen glittrar. Vi tog oss iallafall i kragen och bestämde oss för att åka in till stan för att hitta på bus.
Vi trallade runt i våra pälsjackor och frös (olivia, inte jag). Vi köpte biobiljetter till "En gång i Phuket" och godis till det. Filmen var så fruktansvärt rolig och att Peter Magnusson är riktigt snygg gjorde den ännu bättre! Gå och se den.

Morgonen därpå bjuckade jag på en klassisk Svanbergafrukost. Oboy med solrutor och ost. Efter frukost kom mammas släkt för att fira min bror som nyligen fyllt 19år. Så vi åt hemmagjord pizza, bullar och tårta.
Efter gästerna åkt hem, mamma åkt till jobbet och pappa åkt till Gimo för att lämna bror och hans flickvän bäddade jag och Olivia ner oss i min säng (återigen) för att titta på My sister's keeper.
Vi båda två har dragit på oss rätt schyssta förkylningar och Olivia började därför blöda näsblod. btw liksom.
ps. jag har skaffat twitter. @emmaunicorn95 (att ha unicorn med i mina användarnamn är standard, mobba ej.)
Kommentarer
Postat av: Olivia

Najs inlägg hörru, ja e ju me hela tiden xD

2012-02-06 @ 22:02:24
Postat av: Emma

svar till Olivia den fjollan

en anledning kan vara att jag har varit med dig hela helgen och nu berättade jag vad jag har gjort under helgen.. Men det är bara en hypotes, vet egentligen inte varför du e me överallt xOOOOOOOO

2012-02-06 @ 23:05:52
URL: http://erikssonemmas.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ja men de fatta ju ja me men menade ju att inlägget va najs just för att jag e me hela tin xD du fattar ju ingenting.............

2012-02-07 @ 15:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback