En gång.

image descriptionimage description
Spelade med andra ord och åt god middag hos Elin i lördags innan vi åkte in till Stockholm för att se på bio. Det blev andra gången för mig som jag såg "En gång i Phuket", men det gjorde absolut ingenting! För jag tyckte den var lika rolig (om inte ännu roligare) denna gång! Har förövrigt levt i min nya stickade tröja från H&M

Vaknade på Väddö imorse, tog mig fort som attan därifrån till Lohärad med bestisfis. Vi tog en långpromenad och låg sedan frusna i hennes säng tills min pappa kom för att hämta mig.

- Min pappa är rätt rolig ibland, speciellt idag när han åkte till Julia på Väddö istället för Olivia i Lohärad för att hämta mig (han antydde att jag klart och tydligt sagt Julia i telefonen, vilket jag inte hade gjort)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback