leds.

Här är min nya jacka, den e fin, 400kr från monki.

Totalt död var jag idag första lektionerna i skolan. Jag somnade flera gånger om, men sen efter att jag fått i mig lite lunch piggnade jag till och kände mig till 100% redo för att köra mitt tal i Svenska nationella muntliga. Efter det satt jag och mina föräldrar en stund med min mentor på utvecklingssamtal och sen sprang vi ner på stan in en snabbis på H&M för att sedan njuta utav lite kinamat!

Ursäkta, men jag måste få klaga lite nu. Jag har seriöst haft ont i magen i över en vecka nu! Varje jävla dag, jag har vaknat strax innan nio varje morgon utav en smärta i magen som fått mig att gny och bita tag i kudden. Som tur är har jag sluppit sova ensam så jag har alltid haft någon som klappat mig på ryggen eller hämtat alvedon åt mig varje gång. Jag är så leds på det här nu så jag skulle vilja dö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback