kitten.


Idag är det tredje dagen jag är hemma från skolan.
Imorgon fredag återvänder jag äntligen till skolan! Jag kan inte säga att jag inte tycker att det är skönt att ligga hemma, sova så länge jag vill, äta skit och titta på Gossip girl hela dagarna, men jag är inte en sån som kan njuta utav att slippa gå till skolan. För nu vet jag att jag kommer bli överrumplad med läxor och inlämningsuppgifter hela helgen som jag missat eftersom att jag har varit frånvarande. Som tur(?) är har jag två inlämmningsuppgifter som jag kan skriva utan några böcker.

I måndagskväll sov jag hos Elin och jag kände redan på kvällen att jag började bli sjuk.. Och visst hade jag rätt. På tisdagen åkte jag till doktorn för att kolla vad som var fel. Det visade sig att en förkylningsbakterie som heter CRR bosatts sig i min kropp och penicillin kur nummer två var det enda rätta. Som plåster på såret har jag ett paket hos posten som ligger och väntar på mig, ni ska få se ikväll vad det är. Det är vinterns absoluta måste som äntligen har kommit.

Funderar på om jag ska köpa film till min analoga kamera.. Det skulle vara något.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback