I'm fallin' in pieces.

Sovmorgon mitt i veckan kan vara det bästa som finns! Sov till kvart i elva idag och
hann mysa runt i min onepiece hela förmiddagen innan jag var tvungen att bege mig till skolan. 

Ikväll blir det att intensivplugga till tusen, ska skriva klart en diktanalys plus att jag ska knåpa ihop en egen kärleksdikt. Sen ska jag även hinna plugga till ett engelskaprov som jag har imorgon. Jag har bestämt mig för att inte gå och lägga mig förens allt jag behöver vara klar med är klart. Ensam hemma med pappa ikväll, det betyder att det blir pannkakor till middag! Åh, älskar verkligen pannkakor
Kommentarer
Postat av: johanna

så snieeeeg Emma. Ge mig ditt snygga hår

2011-09-29 @ 20:47:55
URL: http://johannanorlin.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag funderar faktiskt på det! Men är jätteosäker..

ska klippa mig nästa vecka... Men fan! Det är ju så sjukt snyggt

2011-09-29 @ 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback