Sommaren 2011

Sommaren då jag fyllde sexton:

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? - Ja, jag var i Italien, åkte utan mamma och pappa till Finland, träffade otroligt mycket nytt folk, varit allmänt förvirrad men samtidigt så otroligt glad. Fått både vänskap och drömmar krossade.
Vilka länder besökte du? - Låt mig se.. Jag har varit i Sverige, Finland, Italien.
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? - Mindre drama. Mer dagar ute i skärgården tillsammans med fina vänner. Mer wakeboard och mer gymnastik.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? -  Ska jag vara helt ärlig? Jag och datum? Nej, det struntar vi i. Hela sommaren kommer jag komma ihåg.
Största misstaget? - Inga större misstag här inte!
Har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej, inte mer än den vanliga förkylningen.

Bästa köpet? - Definitivt mina JC, mitt nya objektiv till kameran, en plånbok och någonting mer som jag vet att jag alltid säger att det är det bästa jag någonting köpt, fast jag kommer inte ihåg var det var nu..
Sommarens väder? - Helt okej, svensk sommar som sagt!
Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder, mat, tekniska prylar.

Gjorde någonting dig riktigt glad
? - Alla fina stunder tillsammans med mina vänner. Italien framför allt!
Sommarens låt? - Jag kommer!
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? - Jag var väldigt ledsen under en period efter midsommar, väldigt ledsen. Men när jag har varit glad, då har det inte funnits några bekymmer!

Vad önskar du att du gjort mer
? - badat och åkt båt!
Vad önskar du att du gjort mindre? - Sovit.
Hur tillbringade du midsommarafton? - På dagen var jag tillsammans med min släkt och på kvällen var jag hos Elina med trevligt folk 

Sommarens favoritprogram på tv? - På sommaren ska man vara ute, inte sitta framför TV!
Böcker du läst den här sommaren? - Hehe.. läst?
Största musikaliska upptäckten denna sommar? - jag vet faktiskt inte.. Jag har lyssnat väldigt mycket på gamla godingar!

Något du önskade och fick
? - Fina vänner. Och en ny säng.
Något du önskade dig men inte fick? - En lägenhet i en ny stad.
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? - Jag sov, riktigt länge! Sen badade jag hos Theo och partade med sommarglada ungdomar i Norrtälje!


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? - Bättre väder och ja du, vad vet jag! Det man inte vet, lider man inte av.
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? - Levi's jeanshorts, oversize linne och bikini.
Sommarens hetaste? - Definitivt Nate.
Sommarens bästa tillfälle? - När jag kom hem till Olivia efter att hon varit på Malta i tre veckor. Blev helt skakis och började nästan gråta. Hihi, jag var så glad då.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback