Set fire to the rain.

Upp och ner, ner och upp. Så har min dag varit. Myror i brallorna och totalt utslagen i soffan. Sprungit tills benen skrek, suttit still och pluggat tills ögonen slöts sig automatiskt. Haft den sämsta hoppträningen samtidigt som jag kände hur tumblingen rockade.

Jag har varit mina egna med- och motsatser idag. Men det är väll bra med lite variation? Imorgon tänkte jag dokumentera hela min dag med hjälp utav min kamera. Efter skolan följer finaste Daniella med mig hem och då ska vi plugga, spela fifa och sova i min sjukt sköna/mysiga/feta/gymma säng. Men nu, en timme matematik! Puss på er.
Kommentarer
Postat av: linaa

SNYGGSNYGGGGG!!

2011-10-16 @ 20:00:39
URL: http://indianbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback