Kul jul.

Igår hände det omöjliga, min iPhone, spricka?? Det går nog inte att räkna hur många gånger jag tappat min iPhone. Gånger då jag tappat den ner för trappen och den ramlat ner ända till trappens slut, gånger då jag suttit mig på den när den legat i bakfickan och den gången det flög ur min byxficka när jag åkte moppe? De gånger jag faktiskt har slängt den i golvet, väggen eller på grusgångar för att jag blivit arg. Men nu, nu när jag tappar den på altangolvet när jag står helt stilla så spricker hela skärmen.

Nu räknar jag dagarna tills julafton då jag önskat mig en vit iPhone 4S.
Kommentarer
Postat av: Christoffer

Åhnej stackarn!!

2011-10-16 @ 12:27:30
URL: http://chrstffr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback