Kina Grannis.

Jag gör inte mycket jag. Igår efter skolan, igår kväll, inatt, imorse och idag har jag pillat på min nya iPhone. Klippt i sim-kort, laddat hem alla nödvändiga appar, skaffat nya konton på b.l.a. iTunes och spotify och spelat My horse.
Annars har jag lyssnat på Erato, Justin Bieber och Kina Grannis. Den sistnämnda är en ny favorit som går på repeat hela tiden.

Idag är det en sådan lördag som jag kommer spendera i en gymnastikhall i Täby. Eller ikväll kommer jag iallafal att göra det. Men fram tills dess ska jag leka ännu mer med min iPhone och äta ännu mera godis än vad jag redan gjort.
puss ♥

Juste, gjorde någonting galet i skolan igår. Jag kastade min gamla iPhone i väggen.
Efteråt såg den ut som ett dragspel så då ägnade jag hela samhälls- och historialektionen till att plocka isär detn!
Kommentarer
Postat av: Johanna

åh jag väntar fortfarande på min.. Hur är den?!?! Bättre såklart men märker man stor skillnad? pyssss

2011-10-29 @ 16:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback