Just paste a smile.

photo: Elina
Fick träffa min vän Elina idag, första gången på jätte länge. Vi myste runt lite bland en massa ekar och fotograferade.
Hon behövde någon som stod framför kameran till något skolarbete så jag var så snäll och ställde upp.
Trots att stå framför kameran kan vara det värsta jag vet, föredrar att stå bakom. Men vad gör man inte för sina vänner?

Ikväll ska jag bara vara själv och kurera mig lite, har inte haft tid med mig själv på senaste
så det ska bli super skönt. Men innan jag kan börja njuta ska jag sätta mig ner och jobba lite matematik.
Kommentarer
Postat av: Christoffer

Åh ja visst är den fin!!



Väldigt fina bilder :)

2011-10-17 @ 19:20:27
URL: http://chrstffr.blogg.se/
Postat av: wilma

du är så grymt söt.. jag dör

2011-10-17 @ 19:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback