Dr. Martens

Förutom den otroligt pinsamma faceplanten jag drog imorse har den här dagen varit så otroligt bra jämfört med veckans tidigare dar. Jag skrev ett matteprov som jag fasat för ända sedan jag började 1an, jag tror tillochmed att det gick skapligt bra. Jag knatade ner till Norrtälje Marknad tillsammans med mamma och pappa, där köpte jag godisremmar och en ny, fin, stor drömfångare.

Det bästa med idag var när jag kom hem och det stod ett par åtthåliga Dr. Martens på bordet. Mina, mina, mina (och mammas men hon kan ju drömma om att få använda dem). Åh, dem är så fina så jag ska premiäranvända dom redan imorgon.
Kommentarer
Postat av: linaa

SNYGGA BILDER!!!! löövvv

2011-10-23 @ 12:31:17
URL: http://indianbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback