Applesnack.

Ni vet den pirriga känslan man kan få i magen? När man är nervös, kär och bara obeskrivligt glad och lycklig?
Jag skäms lite över att säga det.. men den känslan fick jag när jag fick ett sms Tre där det stod att man från och med idag kan förbeställa 4s:en. Men som sagt, jag ska varken tro eller hoppas för mycket om det här med framflyttad julafton.. Men framtiden ser ljus ut jus nu! Jag sitter dessutom och drömmer om att införskaffa en vit iPad. Det vore ju guld att ha både en vit iPhone och en vit iPad. Lite onödigt kanske, men tänk så fint dom skulle passa ihop med varandra. ♥

Update: hihihihi... den e påväg. Eller snart.. på fredag är den min hoppas jag! fina fina iPhone. Gud så glad jag är!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback