Hubbes klappjakt.

Bra uppdatering från min sida känner jag. Måste faktiskt tacka mitt annars otroligt starka immunförsvar. Har legat däckad sedan lördagskväll. Spenderade hela dagen i Bålsta, gymnastiktävling. Våra gymnaster kammade hem 3 medlajer totalt, ett silver och två guld! En från varje gren, matta - fristående - hopp.

Har plöjt igenom hela säsong ett utav "The walking dead" och ätit upp alla rester från mitt biogodis under dagen. Har legat hemma med feber och sånt skit... Får se om jag åker till skolan imorgon, vilket jag hoppas på! Hatar att vara hemma och missa viktiga timmar i skolan...

Jag går in i min tredje vecka utan träning nu, det är ju jätte kul. fml.
Kommentarer
Postat av: Olivia

Fan dig </3

2011-11-23 @ 15:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback