JAG OCH OLLE.

Jag och min kompis Olivia åkte in till the big town, Norrtälje tidigt imorse. Frusna två tjejer satte sig på ett fik för att prata om allt och ingenting. Ni vet en såndär fika som tar flera timmar. Tråkigt nog har vi umgåts konstant under hela sommarlovet så vi hade ingenting att prata om. Så vi satt där och log. Njöt utav att vi hade varandra.
Eftersom att Norrtälje är finast på sommaren tog vi oss en liten rundvandring för att besöka platser man aldrig annars ser. Vi gick mest runt och njöt utav sommarens sista solstrålar, vi försökte handla secondhand och antika loppisfynd i en liten butik här i vår hamnstad. Det gick inte så bra så vi fortsatte att gå å gå å gå.
Vi gick bland annat in i en djuraffär och tittade på alla djur. Dock fanns det bara fiskar, en söt kanin och två icke söta, en massa fåglar och några tomma hamsterburar. Men fiskarna var så pass fina så det spelade ingen roll att det var tomt. Vi hade det bra ändå.
Det är så konstigt att du och jag kan ha så lika stil, på allt. Kläder, mat, inredning och musik. Vi är så lika, du&jag. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback